Sunday, October 26, 2014

First Post!!!! Yayyyyy!!



Hello...
My name is Dea Valencia
Living in Kediri, East Java, Indonesia
24 years old and married

Crazy about beauty, foods and dogs
I'm also a hotelier
I'm not going out much and love to be home

I'm gonna share about my passion
and hope you like it
Since I'm an Indonesian,
I'll write in both language Indonesian and English

Okay then,
Let the journey begin 

____________________________________________________________

Hai..
Saya Dea Valencia
Tinggal di Kediri, Jawa Timur, Indonesia
24 tahun dan sudah menikah

Tergila-gila pada beauty, foods, dan dogs
Saya bekerja di hotel
Tidak banyak keluar dan lebih suka di rumah

Saya akan berbagi tentang semua hal yang menarik minat saya
dan berharap kamu menyukainya
Karena saya orang Indonesia,
Saya akan menulis dalam dua bahasa yaitu Bahasa Indonesia dan Bahasa Inggris

Baiklah
Yuk kita mulai

No comments:

Post a Comment